Lettele – Overwetering (22-23)

Weer net niet… Dit was de 4e wedstrijd waarbij de 2 punten ons weer niet gegund waren. We speelden deze wedstrijd meer tegen ons zelf dan tegen Overwetering.

We waren van tevoren gewaarschuwd voor Overwetering want zij stonden op de 5e plek. We hadden van tevoren een plan bedacht hoe we Overwetering het beste konden verdedigen. Alleen pakte dit niet zo goed uit voor ons. We maakten veel foutjes en liepen direct tegen een achterstand aan van 4-7. Daarna herpakten we onszelf en scoorden we 3 goals op een rij waardoor het 7-7 werd. Paar minuten voor rust, stonden we voor het eerst voor in de wedstrijd (12-10) via een break van Marjolein en een schot van Bianca, die haar eerste minuten na een rugblessure maakte. Helaas scoorde Overwetering nog 2 goals en gingen we de rust in met 12-12.

In de rust werd besproken dat we met meer pit en meer ons eigen spel moesten gaan spelen. Het ging gelijk op tot 15-15 en toen liep Overwetering uit tot 15-19. We vochten ons nog terug tot 21-22 via een snelle break van Yara en een goal van Bianca. Anouk scoorde nog een mooie hoekbal en maakte de 22-23, wat ook de eindstand werd.

Helaas weer geen punten. Hopelijk kunnen we volgend weekend punten pakken. Wij spelen dan een uitwedstrijd tegen Pacelli. Tegen Pacelli spelen we vaak spannende wedstrijden dus we kunnen jullie support goed gebruiken! Tot dan!

Marjolein 7, Kim 4, Bianca 4, Lenneke 3, Anouk 2, Narelle 1, Yara 1