Lettele – Avanti 26-24 (rust 11-14) Hendrik Bartels Competitie

Na een paar weken rust en trainen mochten we weer in ons wedstrijdtenue verschijnen. De komende weken spelen we in mei en juni wedstrijden voor de Bartelscompetitie, een soort oefencompentie/bekerwedstrijden.
Vandaag mochten we aantreden tegen Avanti, een team dat we kennen uit de competitie. Zonder Bianca, Naomi en Hilde maar gesterkt met onze gastspelers Suus uit de A en keepster Tessa uit het 2e gingen we voortvarend van start, het stond al snel 3-0 voor ons. Daarna kwam Avanti weer bij en ging het de eerste helft gelijk op.
Het tweede kwartier speelden we regelmatig in ondertal, wat resulteerde in meer tegendoelpunten. We gingen rusten met 11-14.
Na de rust kwam Tessa succesvol binnen de palen. Met goed aangegooide ballen van Tessa konden we ons geliefde snelle spel spelen.
Na 13-18 en 16-20 konden we vier keer op rij scoren: 20-20. Dit wisten we door te zetten en na 24-21 floot de scheidsrechter af bij een stand van 26-24.

Deze overwinning geeft weer vertrouwen voor de komende weken in de voorbereidingsperiode!

Donderdag 25 mei spelen we om 20:15 uur tegen Overwetering in Olst. Tot dan!

Scores: Marjolein 7, Lenneke 5, Kim 4, Amber 3, Eline 3, Anouk 2, Narelle 1, Jet 1