Tomatenhoofden met mandarijnen! Tassensponsor Leo Oosterwijk (DMW1)

Uit en toch een beetje thuis zo voelt de wedstrijd tegen ABS. De meeste teams van Lettele spelen, zoals jullie weten, in deze hal hun thuiswedstrijd, maar wij doen dat normaal in Broekland.

De tribune stroomde langzaam vol.. voor jullie beeldvorming voor ons is ca. 15 man hetzelfde als kats uitverkocht. Super!

Ondanks dat we niet thuis speelden hadden we deze week wel bedacht niet de bal maar  tassensponsor te benoemen! Na 3x oefenen zat bij Marloes de hele leus er foutloos in. Blijkbaar heeft het wedstrijdschema met een mooie teamfoto van ons hem toch over de streep getrokken, want Leo zat met z’n mandarijnen in het publiek!

Onze thuiswedstrijd hadden wij een glorieuze overwinning geboekt op ABS dus volgens de statistieken beloofde het een wedstrijd in ons voordeel te worden. Of het nou een wisseling van speelsters bij ABS of het tijdstip van de wedstrijd (21.30) was.. Geen flauw idee! Maar we gingen niet echt hard wat van start, wat ons een ruststand van een toch spannende 8-9 in ons voordeel bracht.

Begin tweede helft zette Ilse en Yara even  de turbo van speedy conzales aan .. wat ons wat lucht bracht. Einduitslag een keurige winst van 13-24!

Aan het einde van de wedstrijd nog even met onze rode reservereshirts en gelijkkleurende hoofden van de wedstrijd op de foto met Leo. Want ondanks het recreatieve karakter van een midweek team, geven de tassen ons toch een behoorlijke professionele uitstraling! Nogmaals bedankt, Leo!