HV Lettele Grote Clubactie 2022

Ook dit jaar hebben wij met de handbalvereniging meegedaan met de Grote Clubactie. Onze leden hebben samen 529 loten verkocht, een heel mooi aantal! Hiermee hebben we € 1.239,48 opgehaald. Dit bedrag spekt de clubkas en wordt gebruikt voor trainingsmaterialen en dergelijke.

Voor de jeugd gold ook dit jaar: Wie de meeste loten verkoopt namens de handbalvereniging wint een mooie handbal. Dit jaar hebben Linde en Juno gewonnen! Zij hebben maar liefst 69 loten verkocht, wat een mooi aantal! Nieuw dit jaar was de medaille voor degenen die meer dan 25 loten verkochten. Naast Linde en Juno kreeg ook Pleuni een medaille. Wij kijken terug op een mooie actie!

Vanaf woensdag 7 december a.s. kunt u uw lot(en) checken.

Namens de Grote Clubactie Commissie Ellen Westerbeek, Bianca Oosterhuis, Anouk Schiphorst en Kim Oosterhuis