Gert Wessels nieuwe trainer/coach HV Lettele DS1

Gert Wessels is met ingang van het nieuwe handbalseizoen de nieuwe trainer/coach van HV Lettele DS1. Na het vertrek van Roy Bruil zijn het bestuur en de technische commissie opzoek gegaan, zijn er gesprekken gevoerd en is na een succesvolle proeftraining Gert Wessels aangesteld als nieuwe trainer/coach.

We willen Gert welkom heten in onze vereniging en we kijken uit naar een succesvolle samenwerking.

Hieronder stelt Gert zichzelf voor:

” Mijn naam is Gert Wessels, woonachtig in Lemelerveld en getrouwd met Monique. We hebben 2 dochters en een zoon. Ik ben altijd werkzaam geweest als manager van diverse slagerijen, zowel ambachtelijke als in supermarkten. Sinds anderhalf jaar heb ik een carrière switch gemaakt en ben nu werkzaam op een basisschool als onderhoudsmonteur/conciërge.

Dat handbal een grote passie van mij is mag wel duidelijk zijn, naast mijn huidige hoofdtrainerschap bij Morrenhof/Jansen Handbal Dalfsen ben ik ook keepertrainer bij Broekland en 100% Haarle. Tevens ben ik nog bondscheidsrechter voor mijn club Auto van Ewijk/LHC.

En niet geheel onbelangrijk het komende seizoen als trainer/coach van Lettele DS1! Zo dan is dat bruggetje in mijn verhaal ook gemaakt. Ik was blij verrast met de uitnodiging van de TC en het bestuur moet ik zeggen en na enkele gesprekken en een proeftraining waar beide partijen elkaar konden ervaren hebben we besloten om met elkaar in zee te gaan.

Op de training kwam ik er al snel achter dat het team over hele goede kwaliteiten beschikt. Tevens heb ik de groep als leergierig en gedreven ervaren. Dit in combinatie met de dorpse cultuur binnen de vereniging maakt mij erg enthousiast.

Ondanks het feit dat de ploeg het momenteel moeilijk heeft in de Tweede Divisie ben ik er van overtuigd gezien de kwaliteiten van het team en mijzelf dat Lettele een stabiele Tweede Divisionist kan zijn. Dit zal tevens mijn uitdaging worden! En als we het vooral ook gezellig hebben dan ben ik er ook van overtuigd dat dit zal lukken.

Ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in!
Groetjes Gert en tot snel.”