Dames Midweek 2 kampioen!

Met nog 4 wedstrijden te gaan en 5 punten voorsprong op de nr 2 in de poule konden wij op 6 maart kampioen worden!
Wij troffen de nr. 2 in de poule, SV Raalte. Bij winst zouden wij niet meer in te halen zijn.
Appjes binnen de vereniging en naar onze sponsoren Te Riele Installatie en Wormenkwekerij ‘De Lange Pier’ gingen uit over dit heugelijke feit. Dames 1 en 2 maakten er Instagram- en Facebookposts van om extra mensen aan te sporen naar Raalte af te reizen. En dat hebben we geweten….met een nog nooit zo’n volle tribune starten wij aan de wedstrijd.

De eerste treffer is van ons, een lekker begin! Er wordt aan beide kanten gescoord. Tot 2-3 gaat het gelijk op, daarna kunnen wij een gaatje slaan. Met een 4 – 10 voorsprong gaan we de rust in.

De 2e helft gingen we verder waar we gebleven waren en uiteindelijk maakten we er 7 – 17 van. We namen afscheid van de scheidsrechter en onze sportieve tegenstander die nog het lied ‘We are the champions’ voor ons luid door de sporthal lied klinken.

Na een welverdiende douche werden we warm onthaald in de kantine door onze sponsoren en getrakteerd op heerlijke drankjes en warme hapjes. Nogmaals dank daarvoor!

Ook willen wij de keepers en speelsters van Dames 2 en Midweek 1 bedanken die ons het afgelopen seizoen ontzettend hebben geholpen!

Groetjes Dames Midweek 2